Suunnitteletko verkkokyselyä? - Tässä 300 mallilomaketta aihepiireittäin.
Kyselyiden suunnittelussa lomakemallit ovat hyödyllisiä lähtökohtia. Tälle sivulle on kerätty eri tutkimuspaleluiden tarjoamia lomake-esimerkkejä. Suurin osa niistä on englanniksi ja laatu vaihtelee. Kysymyksiä ja teknistä toteutusta vertailemalla saa hyvän näkemyksen ja ajatuksia siitä miten oma tutkimus pitäisi suunnitella. Tarvittaessa olemme siinä apunanne.
Pienen budjetin tutkimustyökalujen vertailuun voit tutustua täällä.
Kyselyiden lomakemallit:
KULUTTAJA-ASIAKKAAT Asiakaspalvelu Asiakaspalvelun asiakasarviointi 1 2 Asiakaspalvelun itsearviointi Palveluhalukkuus Tekninen tuki Tuotteet Hankintasuunnitelmat Palvelumuotoilu Tuotearviointi: 1 2 3 4 5 6 7
Asiakastyytyväisyys Yritys: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Asiakaspalvelu: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tuote: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Tuote / palvelu: 1 2 3 4 5 Palvelu: 1 2 Tekninen tuki: 1 2 Myymälä: 1 2 3 4 5
Menetetyt asiakkaat 1 2 3 4 5
Ostotilannne myymälässä Hanke- tai projektiarviointi
Yritystyyppikohtaisia asiakastyytyväisyyslomakkeita Hoitokoti Hotellihuone Hotellipalvelut Liikuntapalvelut Ohjelmisto Optikko Parturi-kampaamo Ravintola 1 2 3 4 Tutkimuspalvelu Vesipuisto Vähittäiskauppa Asiakkaan ääni Asiakasehdotus Segmentointi ja taustoitus 1 2 3 4 5
Kahvila 1 2 Kauneudenhoito Liikuntapalvelut 1 2 Lomamatkat Lukijatutkimus Mobiililaitteet Multimedia Muoti ja kuluttajakäyttäytyminen Myymälä 1 2 Pelit Rahankäyttö 1 2 Ravintola 1 2 3 Ruokakauppa Tapahtumajärjestäjä Vapaa-ajan adrenaliiniaktiviteetit B-to-B B-to-B asiakastyytyväisyys B-to-B B-to-B myyjä B-to-B asiakkaan ääni B-to-B asiakassuhde Palvelu Projekti Taustatiedot B-to-B asiakassuhde Menetetty B-to-B asiakkuus Toimittajakysely ASIAKKAAT JA MARKKINA Conjoint analyysi Kategoriakysely Kuluttajan ostopäätös 1 2 Kuluttajatrenditutkimus Käyttökokemukset Logotutkimus Markkina 1 2 Markkinoinnin auditointi Nimitutkimus 1 2 Ostokokemus 1 2 3 Ostomotiivit Ostomotiivit ja -kokemus 1 2 3 4 Ostoprosessi Segmentointi Valintakriteerit BRÄNDI
Brändiajattelu Brändin / tuotteen tunnettuus 1 2 3 4 5 6 7 8
UUSI TARJONTA, KONSEPTITESTI: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
MAINONTA Mainonnan arviointi 1 2 Mainonnan havaitseminen Mainonnan teho 1 2 3 4 HINNOITTELUTUTKIMUS 1 2 3 4 5
MYYNTI Myyjäarviointi Myynnin seurantakysely Myyntikokouksen palaute Myyntikoulutuksen arviointi 1 2
NPS - Net Promoter Score 1 2 3 4 5 6 7
HENKILÖSTÖTUTKIMUS henkilöstöhallinnon auditointi kehitysehdotus rekrytoinnin arviointi RIASEC persoonallisuus Tietämyksenhallinta työmotivaatio Uuden työntekijän perehdytys Useita lomakemalleja 1 2 3 Työtyytyväisyys 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Työuupumus 1 2 3 360°-tutkimus 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Työilmapiiri 1 2 3 Itsearviointi 1 2 3 4 Tiimiarviointi 1 2 3 4 5 Esimies 1 2 3 Yhtiön arviointi 1 2 3 4 Henkilöstön sitoutuminen 1 2 3 4 Kokouspalaute 1 2 3 Koulutus 1 2 3 4
TAPAHTUMAT Tapahtumasuunnittelu 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Tapahtumakutsu 1 2 Asiakastapahtuman palaute 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
YHDISTYKSET JA VAPAAEHTOISTYÖ Jäsentutkimus (1) Jäsentutkimus (2) Jäsentutkimus (3) Jäsentutkimus (4) Vapaaehtoisten palaute (1) Vapaaehtoisten palaute (2) Vapaaehtoisten palaute (3) Vapaaehtoisten rekrytointi (1) Vapaaehtoisten rekrytointi (2) Vapaaehtoisten rekrytointi (3) Vapaaehtoisten rekrytointi (4)
Ehdota myös muita tälle listalle sopivia lomakemalleja.